Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti
Žamberská, Šárka ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti.“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti města Třebíč. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické práci jsou popsány základní teoretické poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Analytická část se věnuje posouzení současného stavu Třebíče, zahrnuje možnosti financování a stručný popis potenciálu města. Výstupem práce jsou návrhy na rozvoj cestovního ruchu v Třebíči, s tím související zvýšení konkurenceschopnosti regionu a rozvoj podnikatelských aktivit v této oblasti.
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti
Žamberská, Šárka ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti.“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti města Třebíč. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické práci jsou popsány základní teoretické poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Analytická část se věnuje posouzení současného stavu Třebíče, zahrnuje možnosti financování a stručný popis potenciálu města. Výstupem práce jsou návrhy na rozvoj cestovního ruchu v Třebíči, s tím související zvýšení konkurenceschopnosti regionu a rozvoj podnikatelských aktivit v této oblasti.
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.